Borgerservice åbningstider
Som en konsekvens af COVID-19 bedes du kun møde fysisk op i Borgerservice, hvis du har aftaler, der kræver fysisk fremmøde. Det kan for eksempel være, hvis du skal have lavet nyt pas, kørekort eller NemID, eller hvis du har vigtige møder, der ikke kan klares telefonisk. Hvis det er muligt, opfordrer Halsnæs Kommune til, at du i stedet kontakter Borgerservice telefonisk.
Vær opmærksom på, at personligt fremmøde i Borgerservice kræver tidsbestilling. Du kan bestille en tid på kommunens hjemmeside eller på Borger.dk. Hvis du ikke har NemID, kan du bestille en tid ved at ringe til Kontaktcenteret på telefonnummer 47 78 40 00.
Åbningstider
- Mandag: 10.00-14.00
- Tirsdag: 10.00-14.00
- Onsdag: Lukket, men møder efter aftale
- Torsdag: 10.00-18.00
- Fredag: Lukket
Telefontider
Fra og med 16. marts 2020 udvides de telefoniske åbningstider til følgende:
- Mandag: 09.00-14.30
- Tirsdag: 09.00-14.30
- Onsdag: 09.00-14.30
- Torsdag: 09.00-17.00
- Fredag: Lukket
Hvis du skal i telefonisk kontakt med Borgerservice, så ring på telefonnummer 47 78 40 00.
Åbningstider for rådhusets øvrige afdelinger
- Mandag: 10.00-14.00
- Tirsdag: 10.00-14.00
- Onsdag: Lukket, men møder efter aftale
- Torsdag: 10.00-17.00
- Fredag: Lukket